Saturday, March 20, 2010

parah

Senja sedang datang..masyarakat rumah pangsa PPRT pun sedang bersiap siap menyambut malam minggu. Malam santai dan malam `hot` untuk orang muda, separuh muda, tua tapi macam muda, tua bangka nak mampus, jaga kilang dan sekalian manusia di rumah pangsa..semua sedang berkira kira untuk mengunjungi karaoke, angkut awek muda belia, pompuan indon, mak janda atau setidaknya bapuk taman NST..huh..malam minggu ini memang engkau kena nikmati. Jika tidak lebih baik engkau balik kampong dan motong..heh dialog Along Pailang dengan tersangat lah bangganya dengan kebangangannya. Dan aku pun terpengaruh dengan bongoknya `mahzab` setan simamat pailang ni. Akibatnya solat subuh ku bersepai di tepi jalan Taman Seri Pagi. Hanya sebab nak menonton mat rempit beraksi, itupun setelah berjam jam bersembang dengan Sheery (bapok) di Taman NST..punya la sialnya pengalaman nih. Biar lah kan..sapa suruh ikut..aku jugak yg patut kena tempeleng sebenarnya. Malam ini Along Pailang sms lagi “ bro..kol aku balik..” punya la shortword, suruh aku call dia..pergi mampus la..aku bermonolog. Ada lebih lapan juta benda lain aku boleh buat selain bersembang ngan bapuk dan melepak tengok mat rempit..!! malas lah nak layan..Facebuking lagi berfaedah..heh.. Kalau esok dia tanya..selamba la babe.. “aku mana ada kedit broo..hek elehh..lain kali kol lah..ni main miskol lak..huh” ha ha ha..aku rasa macam dapat pahala tipu sibengong nih..ha ha. Malam minggu kali ini, aku bersantai menulis blog yg dah berbulan bulan tak update..heh. Dan dibawah kolong rumah pangsa aku lihat Kak Leen janda dobi sedang berlenggang kangkung menuju ke sebuah kereta. Seorang lelaki bermisai lebat terhegeh hegeh dan terbatuk batuk membukakan pintu iswaranya. Kereta proton buruk yg hampir sama dengan wajah drivernya pun pergi membawa Kak Leen janda dobi menikmati `hot`nya malam minggu. Hai kalau Tuhan turunkan bala. Dengan aku sekali kena balun…ampun…

2 comments:

  1. hehe, tgk mat rempit & bapok??haha..blh tahan encik zaurie ni... =P

    ReplyDelete
  2. terpedaya dgn kawan kawan lah tu Bed oii..tapi sesekali seronok gak..auuww..hehee

    ReplyDelete