Sunday, April 3, 2011

Jgn main main dengan Tuhan..nanti Dia akan buat kau demam..

Pagi selepas solat subuh, terasa perut tersangat lapar..sehingga memaksa aku batalkan niat untuk berzikir selekuk dua..aduhaaii..rasanya Tuhan terima dah niat suci murni aku tu kan..harap begitulah..hehe. Namun sampai saja di kereta aku terasa mahu menyumpah seranah..!! kenapa..? kerana kunci kereta ada diatas meja..dan meja itu ada ditingkat 4..rumah aku laaaa..aduhaiii...dan mungkin jugak lah satu kifarah dari Tuhan tentang zikir tadi...hurmm..ok..tak pe..bukan jauh pun..cuma nafas lah rasa nak habis bila dah berulang alik ke tingkat 4..(**&%)..tapi otak cerdik aku berkomunikasi dgn jelas..why not aku tak jalan kaki..? sihat dan pastinya pagi ini udaranya nyaman..ok jalan saja la. Kusangkakan sampai kedai dgn aman rupanya hujan ditengah jalan..aduuhhh...makanya..susah aku nak gambarkan dalam kata kata..dan moral of the story..? jangan sesekali kau memperlecehkan zikir kepada NYA..dan pastinya dunia akan memperlecehkan kau tahap maksima..dan aku menulis sambil terbatuk batuk..bersin dan hampir demam..kerana bermandi hujan dipagi pagi buta...aaaccchhoowwww...

No comments:

Post a Comment